در این بخش بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شدهاند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شدهاند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی میکنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.
این کتاب بهترین مرجع در کتابهای قانعسازی مشتری است. اگر میخواهید مردم را قانع به اقدام کنید که محصول یا خدمتتان را بخرند باید این کتاب را بخوانید.
جالب است هدف چالدینی از نوشتن کتاب، رو کردن ترفندهای فروشندگان بود تا خریداران با آگاهی از این روشها گرفتار یک فروشنده حرفهای نشوند، ولی این کتاب به محض انتشار مورد استقابل فروشندگان قرار گرفت تا خریداران!
چالدینی ۳۵ سال به بررسی دلیل روانشناختی پاسخ مثبت افراد پرداخته و این دانش را به ۶ اصل اساسی یا «اصول اقناع» تقسیم کرده است.
شکی نیست که قبلا بعضی از این موارد مثل تائید اجتماعی و کمیابی را شنیدهاید، اما این کتاب این مفاهیم را عمومی کرده و به بخشی از واژگان بازاریابی روزانه ما تبدیل میکند.