در این بخش بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شدهاند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شدهاند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی میکنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.
آیا تعجب میکنید چرا کسبوکارتان نمیتواند بجهد و به مرحله بعدی موفقیت برود؟ اگر چنین است، خواندن این کتاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.
جیم کالینز در کتاب از خوب به عالی به بررسی اتفاقاتی میپردازد که یک شرکت را از خوب (شایسته بودن) به عالی بودن میرساند. چطور این کار را انجام میدهد؟ از چه استراتژیهایی پیروی میکند؟ چه ویژگیهایی آن را از شرکتهای ناتوان از جهش متمایز میکند؟
بخش جذاب کتاب همان فصل اول است: خوب دشمن عالی است، زیرا اگر بخواهید شرکتتان جهش داشته باشد، باید بدانید «به اندازه کافی خوب» بودن هرگز به اندازه کافی خوب نیست و «صرفا شایسته بودن» نابودکننده است.
برعکس؛ اگر میخواهید شرکتی واقعا خاص خلق کنید، باید از خوب فراتر بروید. این کتاب نقشه راه رسیدن از خوب به عالی است