در این بخش بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شدهاند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شدهاند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی میکنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.
آیا برای طراحی محصول بعدی طوفان فکری به راه انداختهاید؟ اگر چنین است، این کتاب را همین حالا بخوانید. نیر در این کتاب اصول واقعی موفقیت محصول را آموزش میدهد. چرا بعضی محصولات شکست میخورند و سایر محصولات به موفقیت گسترده میرسند؟
به عقیده نیر، موفقیت محصول به میزان اثرگذاری آن بر رفتار مشتری بستگی دارد. استفاده از موفقترین محصولات چندان آسان نیست، بلکه استفاده نکردن از آنها دشوار است. کاملا متقاعدکننده هستند و نمیتوان از آنها دست کشید.
همچنین نیر روش خلق محصولات اعتیادآور با استفاده از روش قلاب را یاد میدهد. روش قلاب چهار مرحله دارد: نشانهگیری، اقدام، پاداش متغیر و سرمایهگذاری که در کتاب توضیح داده میشود.
با اجرای این روند در محصولات و روشهای بازاریابی خود میتوانید محصولاتی اعتیادآور خلق کنید که مشتری را به قلاب بیندازد.