در این بخش بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شدهاند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شدهاند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی میکنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.
این کتاب کوچک جذاب روشهای چند مورد از موفقترین برندهای دنیا (مثل آمازون، کاستکو و کُداک) را بررسی کرده و این روشها را بر اساس مشتری محوری، بهبود مستمر، فرهنگ نوآوری و پویایی شرکت توضیح میدهد.
این ایدهها آنقدر سادهاند که حتی یک لیمونادفروشی هم میتوان آنها را به کار گیرد، اما در عین حال بسیار قدرتمند هستند. اگر درست استفاده شوند، میتوانند به هر کسبوکاری کمک کنند که سریع رشد کند و به سود برسد. به این دلیل که بر اهمیت کار روی کسبوکار تاکید میکنند، نه کار داخل کسبوکار.
برخلاف اغلب کتابهای کسبوکار که خیلی خشک و جدی هستند، این کتاب گفتگوی بین دو مرد پیر و جوان است که داستانهای کسبوکارها را برای هم تعریف میکنند. این کتاب شبیه داستان است و با حکایتهای خندهدار موضوع را تفهیم میکند.