در این بخش بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شدهاند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شدهاند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی میکنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.
جونا برگر در این کتاب پرفروش نیویورکتایمز به بررسی پدیده محبوبیت میپردازد. چرا بعضی ایدهها و محصولات ویروسی میشوند و مانند آتش گسترش مییابند، اما بقیه چنین اثری ندارند؟
جونا ۱۰ سال به دنبال جواب این سوال بوده و به این نتیجه رسیده که علت اصلی همهگیر شدن بعضی محصولات، تبلیغ دهانبهدهان است. ما به موضوعاتی که سایر افراد دربارهاش صحبت میکنند، توجه میکنیم.
به عبارت دیگر، توجهی به تبلیغات نداریم، بلکه به حرف مردم گوش میکنیم.
در این کتاب میبینید که شرکتها چطور با دستکاری ۶ اصل اساسی برای ارتقای آگاهی و افزایش فروش، تبلیغ دهانبهدهان را تقویت میکنند. این کتاب تکنیکهایی ارائه میکند که میتواند به پخش هر نوع اطلاعات از جمله تبلیغات، محتوا، پیامهای اجتماعی و سیاسی و غیره کمک کند