در این بخش بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شدهاند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شدهاند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی میکنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.
این یکی از بهترین ها، کتابهای ست گادین است و مفهوم اصلی آن بسیار ساده است: اگر میخواهید در بازار امروز شانسی داشته باشید، باید برجسته شوید.
گاو بنفش چیست؟ همین است که میبینید! به تعداد گاوهایی که در زندگی دیدهاید (چه در واقعیت، در تلویزیون، در کتابها و مجلهها یا حتی در کارتونها)، فکر کنید. هیچوقت توجه چندانی به آنها نداشتهاید. نه؟ البته که نه. زیرا فقط گاو معمولی هستند و میتوانید هر روز آنها را ببینید. خیلی خستهکننده است.
راه برجسته شدن چیست؟ باید یک گاو بنفش شوید. باید چیزی شوید که مردم هرگز ندیدهاند. ست گادین در این کتاب به شما نشان میدهد که چطور تئوری گاو بنفش را در همه محصولات و روشهای بازاریابی به کار گیرید و چیزی فوقالعاده خلق کنید. چیزی که برجسته باشد و همه آن را ببینند